jessicamoberg

Alla inlägg under december 2011

Av Jessica Moberg - 30 december 2011 17:44

ja, var som sagt på stan idag då.

de blev en typ blus, 3 linnen å ett armband. :3


riktigt snygga grejjor c:

fast, köper bara snygga saker. eller nej, en del grejer e apfula.

_____________________________________________________________________________________________________


:D

sitter å skypar med julia nu, vi sitter å glor på time.is hur lång tid de e kvar tills nyår.

kul liv ^^

Just nu är de 1 dag 4 timmar, 1 minut, 34 sekunder.

wiiiee.


~ kram

Av Jessica Moberg - 29 december 2011 12:12

heyy.


hade sjukt kul med julia igår :)

vet inte riktigt vad vi gjorde, hehe,


e rätt så trött nu, klev precis upp.

men man får väl försöka ta sej till julia lite senare.

vi tänkte gå på stan vi imorron, olivia kunde inte :c

        

Av Jessica Moberg - 28 december 2011 19:03

hejjsan :)


e med Julia nudå, vi har kul, haha ;)<3

har varit med henne sen typ 1, ska hem halv nio.


INTE OKEJ.

_____________________________________________________________________________________________________

ska kanske gå på stan nån dag med, nån :p

kanke Julia.

men får se, e ju så mycke reor nu. å de e ju najjs iaf :)


Av Jessica Moberg - 28 december 2011 11:23

ska va med Julia idag då :)

signe skulle egentligen också va de, men hon e sjuk :(<3


så ska väl åka dit strax.

vi kmr iaf ha sjuukt kul (y'

Av Jessica Moberg - 27 december 2011 20:35

hejhejj :)


de har blivit en liten bloggpaus nu över julen.

har haft släktingar å så som har kommmit hit, men nu ska de ändras på de!


orkar man skriva alla julklappar man fick?

kanske..

men kan iaf lägga ut en bild på min liila one piece som jag fick c:




hehe, dom andra grejjorna orkar jag inte fixa bilder på ;d

(ful man e.)


kan göra en liten vacker lista på de mesta jag fick:

        Sak        I        Färg


  USB minne            Svart

 Presentkort            Svart

   Underställ       Svart & Rosa

      Linne           Svart & Rosa

     Vantar                 Vit

  Dun-tofflor         Röd & Vit

    Typ, ask?            Svart

   Chokladask            Blå

 Kinect Sports          Grön

      Dusch          Olika, beroende

                             på vilken

                       temperatur man

                            duschar i

   Örhängen         Svart & Silver

 Fotbollströja          Röd

     500 kr       HAHA, pengarfärg?

    300 kr                  ^^

      5 kr                     ^^

Trisslott(vann 10kr) Gul



kmr inte på nått mer nu, HAHA. fiin lista :3

även jag orkar ;d

___________________________________________________________________________________________________

ska va med Julia å Signe imorron. kommer bli sjuukt underbart (a'

dom e sjukt underbara.


Av Jessica Moberg - 9 december 2011 11:04

ao, här har man gått å blivit sjuk. :s

har ont i halsen & huvudet. de suuger! så blev ingen skola för mig idag dag då.

_____________________________________________________________________________________________________


längtar så sjuukt mkt till julen.<3 ska bli awesome.

kusinerna å moster ska komma, så de kommer bli najs :)

e väl typ bara 2 veckor kvar nu. c:


hoppas jag får mkt julklappar, thihi (:


kraam.


 

Av Jessica Moberg - 2 december 2011 14:20

helluu.<3


e med Julia nu å har lite skojj ;)

ska antagligen åka till Ronja vid fyra och fira hennes födelsedag.

syrran blir 19 nu :D *stortjejen .. men jag e också stor., tkr jag iaf :)


sitter med Julia's dator, så har inga bilder. :s


hejdoo,

Presentation


Jag är en glad tjej på 11 vintrar. På fritiden så rider jag, älskar & rida! Vet inte vad jag gjort om inte hästar fanns, antagligen inte ens existerat (;

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards