jessicamoberg

Alla inlägg under januari 2012

hej

Av Jessica Moberg - 31 januari 2012 19:58

Varit & ridit idag då, de gick jättebra ! (:

red felizia igen. hade markarbete, nästa tisdag blir de lite hoppning.

tänkte börja rida hos signe varje torsdag, så ska fixa nått slags "schema" till de. ;)


hinner inte skriva mer nu, ska fika. (;

Av Jessica Moberg - 29 januari 2012 00:57

     

     

Av Jessica Moberg - 28 januari 2012 15:33

Skulle egemtligen varit till ridskolan & ridit med Signe idag,

men det gick inte eftersom Sandra ramlat av en häst :(

Men det får bli nån annan gång!


Så idag har de inte hänt så mycket.

Sovit till 12, sen suttit framför teven tills nu.

Ska kanske till Signe ändå idag, får se när det blir :)


 


Av Jessica Moberg - 26 januari 2012 20:09

  Här har ni iallafall en bild från igår ;)

mer hinner jag tyvärr inte fixa.

Av Jessica Moberg - 24 januari 2012 20:47

ridit för nån timma sen då.

red Felizia, de gick väl bra (:

Signe var med o tog lite dåliga bilder med min mobil.

hehe, sen åkte jag väl hem, duschade o så.


kan inte lägga upp dom just nu, senare kanske :)

Av Jessica Moberg - 24 januari 2012 15:30

ska åka till ridskolan o rida Felizia om typ en halvtimme :)

Signe ska följa med.

sen på lördag ska Signe o jag rida i ridhuset, hon ska rida Eiran o jag ska kanske rida Magic.

kommer blir kul !

sen på söndag blir de ridning igen hos Embla :)


 

gammal bild på mig o svinto (:

Av Jessica Moberg - 20 januari 2012 17:55

 

jag tycker jag är tuff som fått 23 besökare.

höhö.

nejmen alla som läser är awesome. :D 

Av Jessica Moberg - 18 januari 2012 19:09







jag just nu, åh vad fint !

eller inte :)

HAHA,


de va en gubbe som kom till oss idag, han ville ha vårt hus till en reklamfilm för volkswagen,

lite tufft eller?! :D :D

så jah, vårt hus kmr va med i en reklam, så jävla stolt nudå ;3

fast vårt hus är apfult, men jah.


på lördag ska jag till bydalen med signe o åka snowboard, eller ja, jag ska åka snowboard.

men inte signe, för hon suger.

nejdåå, JAG ÄLSKAR JU DIG ! <3


kan inte använda min mobil just nu :((

satt på nån såndär plastsak, som ska torka i 12 sega timmar.


pos o hej'

Presentation


Jag är en glad tjej på 11 vintrar. På fritiden så rider jag, älskar & rida! Vet inte vad jag gjort om inte hästar fanns, antagligen inte ens existerat (;

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards