jessicamoberg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jessica Moberg - 7 oktober 2011 16:51

Tjeenare, :)

gör inte så mkt nu .. spelar lite med wille å tråkar sönder ..<3


Idag hade vi slöjd, så jävla drygt ;s

gör typ kåsor, de tar evigheter.


nu skype med albin å wille, kul liv jag har :)

men typ mat snart .. ;*




Av Jessica Moberg - 5 oktober 2011 16:26

ska iväg på ridning alldeles strax, så blir ett kort inlägg :)

men kände för å skriva nått iaf :3

:)

Av Jessica Moberg - 4 oktober 2011 16:50

hejj, ska till syrran typ nu å äta :3

å sen dans halv åtta, så blir nog inte nå mer inlägg idag ..

  

Av Jessica Moberg - 3 oktober 2011 11:32

Blev hemma från skolan idag .. har typ ont i huvudet :s


e astrött oxå, de va ju 11 manna cup igår ..

De va skitkul :D

Vi vann alla matcher, jag gjorde ett mål på en straff :)

*stolt c;

i varje lag som vi mötte så var de typ nån man kände, hahe :)


åt precis nyponsoppa med grädde .. *nmg*

hahah ;)

de e supergott ! <3


har inte så mkt å göra nu .. typ ingen som e inne på facebook eller nåt .. :(

ska äta cheesefralla nu, haha xD




Av Jessica Moberg - 1 oktober 2011 22:16

chachaa ;3


sitter å drogar sönder amanda fondell <3

bara så du vet så äger hon dejj ..! :D

men asso, hon e grym.. om du inte har fattat de ään ;d


http://www.youtube.com/watch?v=3x9YFyKebNU

älskaälskaälska<3


asso, har inge mer å skriva än om den där jävla grymma tjejen!

heheh c:


Jag låter säkert jävligt tjatig nu :D


Julia å jag har askul .. ni kanske vill veta varför, men .. DE FÅR NI INTE! :D

Mohahaah ;)

nä. allvarligt, har inge kul alls .. sitter å tänker på lite ... annorlunda saker, eller vadfanmanskasäga ;)

ni vill nog inte veta vad .. uhuum !..


känner mejj lite flumflum ikv ;)


nån som kan tipsa om nå skojj hemsida?

har typ dötråkit annars


chattar med ella på fb å smsar med albin .. :)

skypar md Julia nu ;)


kul liv jag har va?


men hejdå, innan jag flummar ihjäl mej ..!


Presentation


Jag är en glad tjej på 11 vintrar. På fritiden så rider jag, älskar & rida! Vet inte vad jag gjort om inte hästar fanns, antagligen inte ens existerat (;

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards