jessicamoberg

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Jessica Moberg - 22 februari 2012 18:32

Om mindre än 2 veckor så är det dags för klubbdressyren.

Gud vad nervös jag är! :/

Men tror nog det kommer gå bra, så bra som det har känts på Felizia dom senaste gångerna :)

Ska som sagt rida både LC:1 och LB:1 med henne.




Bevis, haha :p


Ska försöka beställa ett hårnät imorgon, & efter många funderingar så blir det dehär:

      

Hoppas det ska bli bra.


/Jessica

Av Jessica Moberg - 22 februari 2012 16:28

Tänkte skriva lite om gårdagens ridlektion.


Kom dit och hade ingen aning om vilken häst jag skulle få, men det vart felizia igen! :)

Det var lite trångt, eftersom vi var 9 stycken. Tror det var 3 som red igen.

Men det gick superbra ändå!

Övning gick till så här om jag inte minns helt fel:


Vi jobbade alltså med övergångar.

Felizia lyssnade jättebra :)

Vi gjorde inte bara skritt till trav, utan även halt till skritt & tempoväxlade i traven.

Det är verkligen himla kul och rida henne när det går så här bra!


                          Gammal bild på felizia    

       

Presentation


Jag är en glad tjej på 11 vintrar. På fritiden så rider jag, älskar & rida! Vet inte vad jag gjort om inte hästar fanns, antagligen inte ens existerat (;

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards