jessicamoberg

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Jessica Moberg - 25 februari 2012 20:31

Ja alltså, jag skulle gärna vilja ha en häst att vara medryttare på.

Ibland kan de bli lite smått tråkigt med ridskolans hästar, som är snälla & gör allt man ber om.


Visst, det är väl bra tänker ni? Att dom gör som man vill.

Men ibland blir det fakiskt tråkigt, själv vill jag ha en liten mer utmaning, en häst som inte gör allt man säger, så man får något och jobba på. 

Det skulle jag tycka var kul.


Känner ni någon som söker en medryttare?

Kommentera! :)


/Jessica

Av Jessica Moberg - 25 februari 2012 15:18

Idag har det ju varit miniblåbär på ridskolan.

Signe hoppade Eiran 2 rundor på 30 cm. Han vart lite rädd för solen som blänkte precis innan hindren,

så nån gång hände de att han vägrade, men annars gick det bra! :)


Själv så fick jag mig en runda på Felizia!

Anmälde mig där, för jag kände att jag ville rida henne en sista gång. Det gick bra, hon var jätte duktig (:

Hoppade 60 cm, eftersom det var den högsta höjden.

Hon rev den sista bommen, men det gjorde inget alls! Dessutom så var det mitt fel.

Jag skulle inte hållt in henne, utan låtit henne ta ett större hopp istället.

Jaja, jag bryr mig inte alls om de.


Det vart drygt 200 bilder med min kamera, och sen tror jag Vera tog några bilder på mig & Felizia?

Ska be henne skicka dom isåfall :)

Men några bilder som jag har från dagen:
















Av Jessica Moberg - 25 februari 2012 08:15

Ska försöka dra mig mot ridskolan snart.

Idag är det miniblåbär, så tänkte åka dit & kolla när Signe rider Eiran :)

Hon skulle rida 2 banor på 30 cm, eller en på 30 & en på 40.

Eiran är ju inte världens hopphäst, så därför ska hon börja med låga hinder (;


Bild på Signe och Eiran sen i lördags.      

Presentation


Jag är en glad tjej på 11 vintrar. På fritiden så rider jag, älskar & rida! Vet inte vad jag gjort om inte hästar fanns, antagligen inte ens existerat (;

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards